sobota, 16 sierpnia 2014

Rozdział 1 "Grała sercem.."


Siedziała na parapecie, oparta o framugę okna.
Ręką gładziła szybę po której spadały strugi deszczu.
Wiedziała że nadchodzi burza, której tak potwornie się bała.
Księżyc delikatnie oświetlał jej twarz.
Patrzyła na gwiazdy, lecz to nie one dawały jej po oczach swym blaskiem, a bandaże na jej rękach.
Wprawiały ją w obrzydzenie, rozpacz jak i straszny ból.
Łzy spływały po jej policzkach, gdy tylko zostawała sama z tego powodu.
     Gdy przeszedł ją dreszcz zimna, ściągnęła zgrabnym ruchem ręki, z łóżka koc i okryła się nim cała po sam nos.
Było widać tylko jej piękne, duże, niebieskie oczy, jak i długie włosy splecione w niedbałego koka.
Rozejrzała się po 'pokoju' i załamała jeszcze bardziej.
Mieszkała na strychu i to najbardziej ją raziło.
Każda szafa była prawie cała pozbawiona farby, łóżko zakurzone i pozbawione poduszki jak i kołdry.
Jedynym jej ciepłem tu był tylko ten pieprzony koc.
Lustro? Całe w smugach i popękane, a o toaletce lepiej nie wspominać, wyglądała jakby zaraz miała rozsypać się na kawałki.
Słone łzy poleciały z jej oczu, w głośnikach rozbrzmiała jej ulubiona piosenka.
Zsunęła się szybko z miejsca na którym siedziała, koc rzuciła za siebie i zamykając oczy zaczęła tańczyć.
Jej ciało współgrało z bitem jak chyba jeszcze nigdy, jej umysł się wyłączył, od teraz Grała Sercem.
Nie bała się że wpadnie na cokolwiek przed sobą, prędzej że pomyli kroki i popsuje całą swoją prace.
To co tworzyło się w jej głowie to były kroki, nic poza tym.
Kierowała nią muzyka, szła za nią na ślepo.
     W pewnym momencie usłyszała grzmot i zobaczyła błysk za szybą.
Zdenerwowana wskoczyła na materac zabierając z konta swoje jedyne okrycie.
Jego rogiem zasłoniła sobie całą twarz, skuliła w kłębek i zaczęła kichać.
-Cholerna alergia!- wymamrotała pod nosem i poczuła jak ktoś łapie ją za ramie.
Wiedziała dobrze kto to, dziś była jej kolej.
Rozpłakała się jak małe dziecko, za każdym razem bolało tak samo.

~*~
Hey:* Nowy blog =) Hah.. ale według mnie ten najlepszy =D
Tak, tak możecie bić mi brawa, wreszcie podoba mi się coś co napisałam.
Może to dla was głupie, ale tak jest.
Ten rozdział był pisany cztery razy, bez oszukiwania.
Oczywiście przy moich ukochanych nutach.
Jak widać będzie w nim dużo łez i bólu.
Ktoś również nakłonił mnie i od razu macie opis bohaterów i okolicy w której wszystko będzie się działo.
Całe to jest dla was z dedykacją, ale jedną osobę muszę wyróżnić.
MagdzikVeB- (Mam nadzieje że dobrze napisałam). Jesteś boska *.*
Dajesz mi dużo uśmiechu jak i łez.
Wspierasz pomagasz no i po prostu jesteś.
Za to dziękuje najbardziej i dla ciebie rysowałam to:* 
Przy piosence :Tylko z tobą <3


9 komentarzy:

  1. Fajnie się zaczyna :) Drobne błędy ortograficzne, ale nie jesteśmy robotami xD Już początek mi się podoba, bo jest dołujący :) Informuj mnie dalej proszę :) Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ! Dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękujedziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje dziękuje no po prostu cię koooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...ooooooooooooooooocham <3 <3 <3
    Czym ja sobie na to zasłużyłam :')
    Dziękuje dziękuje dziękuje jeszcze raz :')
    Już pokochałam tego bloga :')
    Niecierpliwie czekam na kolejny :)
    Odnosze tylko wrażenie że uwielbiasz pisać takie dołujące opowiadanie które wychodzą ci świetnie ;)
    Np ten blog o Alexisie i Neli jest genialny *.*
    A jak zaraz nie otrzymam kolejnego bloga na Acciaci (chyba dobrze napisałam) i Tello to rozniose wszystko w koło :D
    No ja nie wiem jak ci dziękować :) dosłownie się upłakałam :')
    No nie dość że ładna, miła to świetnie pisze i maluje :') oddaj mi chociaż troszkę twojego talentu :)
    Niecierpliwie czekam na kolejny rozdział który mam nadzieje pojawi się już wkrótce :)
    Nie chciałam ci nic mówić ale od kilku dni robię taką specjalną niespodzinkę dla ciebie ale niepowiem ci co :) ale pojawi się to coś dopiero jak wrócę od babci czyli za kilka dni spodziewaj się specjalnej notki dla ciebie ;*
    Przepraszam że taki krótki ten komentarz ale pisze na telefonie :) i tak nie mam narazie jak ci się odwdzięczyć :( mam nadzieję że kiedyś ci wynagrodzę wszystko co dla mnie zrobiłaś ;) jeszcze raz dziękuje i nadal nie rozumiem co ja takiego zrobiłam :)
    Dziękuje jeszcze raz *.*
    Kocham cię i wgl <33333
    Nie wiem co bym bez ciebie zrobiła <3
    Jeszcze raz dziękuje <3
    Pozdrawiam ^^ i życzę weny <3333
    Buziaczki ;*
    /MagdzikVeB

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz zacznie się narzekanie :) krótki, spróbuj jeszcze raz zakonczyc w takim momencie a cie zajebie! Pierwszy twoj blog o ktorym nie mam białego pojęcia o co bedzie w nim chodzić :3 dodaj jutro następny :* też cb kocham. A teraz pozwolisz Hitlerek uda na spoczynek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej podoba mi się ! :D
    Szkoda, że takie krótkie bo jak się wciągnęłam to się skończyło :(
    Ale liczę że szybko pojawi się kolejna część i zostanę o niej priorytetowo poinformowana :D
    Weny kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie mogę!
    1 rozdział boski. Nic dziwnego, ze ci się podoba.
    Naprawdę jestem ciekawa jak potoczy się dalej akcja.
    Nie mam zielonego pojęcia gdzie znajduje się główna bohaterka, ale mam nadzieję, że w kolejnym rozdziale się dowiem. ;)
    Niecierpliwie czekam na nn. ;))

    Buziaczki... ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny rozdział na pewno będę czytać informuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde kurde kurde kurde kurde!!!!
    Jezu rozdział jest idealny,nie popełniasz błędów,wszystko jest PERFECT!
    Oczywiście inforumuj mnie o następnych rozdziałach!
    Pozdrawiam i życzę weny!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że tutaj wpadłam. Świetny rozdział, świetnie się zaczyna. Nie mogę doczekać się następnego rozdziału. Pozdrawiam i życzę weny < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie tu wpadłam ^^ ! Ciekawe, ciekawe kochana <3 Lecę czytać dalej xd

    OdpowiedzUsuń